no-img

مروری بر سئو در سال 2014


م
ن
و
آرنه وب | قالب رایگان وردپرس | افزونه وردپرس

ادامه مطلب

ZIP
مروری بر سئو در سال ۲۰۱۴
zip
آذر ۱۸, ۱۳۹۳

مروری بر سئو در سال ۲۰۱۴


مروری بر سئو در سال ۲۰۱۴

در سالی که گذشت،سئو و استراتزی های سئو نیز همواره در حال تعییر بود و الگوریتم های موجود نیز برای سال ۲۰۱۵ تغییر داده شد.در مورد سئو در سال ۲۰۱۴ پیش از این صحبت کردیم.در پست های بعدی در مورد استراتزی های جدید سئو نیز در ۲۰۱۵ صحبت می کنیم.در این مقاله فصد داریم قبل از پرداختن به سئو در ۲۰۱۵،خلاصه ای نکات مهم در سئو در سال ۲۰۱۴ رو یادآوری کنیم.

سئو ئ بهینه سازی سایت در ۲۰۱۴

اهمیت بیشتر گوگل بر نویسندگی

تنها نویسنده یک کتاب به عنوان نویسنده شناخته نمیشه.بلکه از نظر خیلیا نویسندگی در سایت هم علاوه بر یک تخصص یک حرفه ی جدا تلقی میشه.گوگل در سال ۲۰۱۴ از مبحثی به نام رنک نویسندگی سخن به میان آورد.البته این موضوع پیش از این هم مطرح شده بود.

در سال ۲۰۱۳ گوگل معیار های نویسندگی رو مطرج کرد تا تعداد کلیک های صورت گرفته رو به سمت سایت های پرمحتوا هدایت کنه.این موضوع منجر به رقابت بین نویسنده های سایت ها برای کسب رتبع بهتر شد.اگه دقت کنید برخی از سرچ های با مشخصات کامل نویسنده نتیجه میدن.در حالی که خیلی از مطالب هم هیچ شناسه از نویسندشون رو ندارن!

اما شاید بپرسید این الگوریتم چه طور اعمال شده!؟

خب مسائل امتیاز دهی به نوشته های نویسنده همچنان مطرح بوده و این یکی از روش های رتبه دهیه.اما شهرت و صداقت نویسنده در انتشار مطالبش از همه چیز مهم تره.صداقت یک نویسنده زمانی مطرح میشه که سایتش با محتوای جدید باشه و هیچ گاه از جایی کپی برداری نکنه.این عمل از دید گوگل هم مخفی نخواهد موند!

حتما بخوانید :  اسکریپت تبلیغات کلیکی Evolution Script v5.1 فارسی

به موضوع شیوه نوشتن و نویسندگی در سال ۲۰۱۴ بیش از پیش پرداخته شد.

2dit

اهمیت فعالیت در شبکه های اجتماعی

این مهم رو جدی بگیرید.در سال ۲۰۱۴ فیس بوک با کسب ۲۱.۲۵ درصد کل ترافیک در شبکه های احتماعی رتبه اول روکسب کرد.این موضوع رو از همین الان پی گیری کنید.چرا که در سال ۲۰۱۵ پیش از امسال بر اهمیت اون افزوده میشه.بدین منظور از کاربران لایق و علاقمندتون کمک بگیرید تا پروفایل های شمارو در شبکه های اجتماعی مدیریت کنن.

بازاریابی محتوا به جای واژه سئو

واژه بازاریابی محتوا اولین بار در این سال معرفی شد.شیوه های سئو و بازاریابی محتوا شاید از نظر عملی با هم متفاوت باشن .اما همگی در راستای شناخته شدن سایت شما بین کاربرانه.

در بازاریابی محتوا تاکید شد که از هر روشی برای شناسونده خودتون با مخاطب استفاده کنید.در بازاریابی محتوا هم کلمات کلیدی،کدهای مناسب قالب،استفاده از تگ ها مختلف به عنوان سرتیتر حرف اول رو میزنه.

موفق باشید.



موضوعات :
خبر خوان , وردپرس

درباره نویسنده

علیرضا نجاتی 602 نوشته در آرنه وب | قالب رایگان وردپرس | افزونه وردپرس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *