no-img

مقاله مدل سایمون آنهولت و برندسازی


م
ن
و
آرنه وب | قالب رایگان وردپرس | افزونه وردپرس

ادامه مطلب

ZIP
مقاله مدل سایمون آنهولت و برندسازی
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
اسفند ۲, ۱۳۹۳

مقاله مدل سایمون آنهولت و برندسازی


مقاله مدل سایمون آنهولت و برندسازی

مقاله مدل سایمون آنهولت و برندسازی ، مفالات برند سازی

عنوان مقاله : بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی

قالب بندی : Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ ، یک پدیده جدید و مدرن است ، در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آنها به گسترش یافت بلکه این پدیده به شهرداری ها ، دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد ، و در آن زمان برندینگ آغاز پیشرفت خود را شروع کرد ولی پدیده برندینگ به بسیار قبل تر بر می گردد . هر چیزی نیاز به یک نام و یا یک نام تجاری دارد ، با این نام می توان از صداقت ، ارائه خدمات درست ، ارائه تضمین کیفیت و دیگر موارد اطمینان حاصل کرد . برندینگ ، بخشی از بازاریابی است ، اصطلاحا یک استراتژی یا یک تکنیک نام دارد که عنوان یک تجارت را مشخص می کند ، در اصل محبوبیت یک نام تجاری است . برای هر شرکت حقوقی و یا هر نوع شرکتی دیگر که خدماتی را ارائه می دهد ، عنوان تجاری بسیار مهم است ، برای کسب محبوبیت این عنوان باید عناصری را رعایت نماید :

ارائه ی پیغام متمرکز و متحد الشکل برای شرکت تجاری خود در امر جذب مشتریان جدید

استخدام فارغ التحصیلات با استعداد برای ساخت شهرتی بهتر

جذب مخاطبان وفادار به شرکت و ارائه دخامت خوب به آنها

برندینگ ( برند سازی ) یکی از مهمترین جنبه های هر نوع تجارتی از نوع بزرگ یا کوچک و یا خرده فروشی می باشد. استراتژی های موثر برندینگ ، رقابت شما را در بین رقبای خود افزایش می دهد . عنوان تجاری ( برند ) نشان دهنده این است که ، مشتریان چه انتظاراتی از نوع خدمات و محصولات ما دارند ، همچنین یک برند ما را از رقبای خود متمایز می کند . آیا محصولات تجاری خود را با کیفیت و هزینه کم ارائه می دهید؟ آیا با مشتریان خود تعامل دارید؟ یا هدف شما ، ایجاد رضایت کاربران می باشد؟ همه ی این آیا ها ، در برندینگ به شدت تاثیر گذار هستند ، تنها ویژگی در برندینگ دقیقا همین مسئله می باشد ، که کاری کنید مخاطبان همواره شما را به یاد داشته باشند.

  • فهرست :
  • برندینگ و اصول آن
  • سایمون آنهولد
  • نظریه برند ملی
  • گردشگری
  • سرمایه گذاری
  • بازاریابی میراث جهانی ، چالش ها و فرصت ها تاج محل هندوستان
  • بازاریابی مکان های دیدنی میراث جهانی
  • گردشگری در آگرا و تاج محل
  • شگفتی های هندوستان
  • بازاریابی تاج محل ، مسائل آتی و چالش ها
حتما بخوانید :  دانلود مقاله تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات


درباره نویسنده

علیرضا نجاتی 602 نوشته در آرنه وب | قالب رایگان وردپرس | افزونه وردپرس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *